ראשי » התקנת דוד שמש » התקנת דוד שמש בחוקוק

התקנת דוד שמש בחוקוק

ההקמה של בית מגורים חדש, דורשת בחינה מעמיקה של מערכות חימום והעברת מים. זו היא פעולה שאותה ניתן לבצע רק על ידי צוותים מיומנים ומנוסים. כאלו שמבינים איך ניתן להתאים וגם לבצע התקנת דוד שמש בחוקוק. והכל תוך עמידה בסטנדרט מחמיר מאוד ששומר על בטיחות בני הבית לאורך שנים רבות. אז איך בדיוק מתנהלת העבודה על התאמה והתקנה של מערכות מים בבית? כל הפרטים בכתבה הבאה!

הרגולטור הישראלי קבע בחוק כי יש חובה של התקנת דוד שמש בכל בית מגורים בישראל. מערכות טכנולוגיות שונות מסוגלות לתת תמיכה לנכסים היום, חלקן בטכנולוגיות מוכרות ואחרות בתפיסה חדשה. כך או כך, על מנת להתקין את המערכות יש להכיר את סוג ההתקנה הדרוש והאישורים הנדרשים. תהליך התקנת דוד שמש בחוקוק המתנהל בצורה האחראית ביותר, הוא הדבר הכי חשוב שאתם יכולים לעשות לבית שלכם. והכל בזכות אנשי שירות טובים, שיכולים לבצע התקנה איכותית של המוצרים שלכם.

התקנת דודי שמש
בתמונה: דוד שמש מותקן על גג בניין במרכז הארץ לאחר שבוצעה התקנת דוד שמש ללקוח

איך מתבצעת התקנת דודי שמש בחוקוק?

השלב הראשון בתהליך ההתנקה של דוד שמש, הוא ההתאמה. לכל נכס יש מבנה הנדסי ייחודי. כך שאם אתם רוצים להבטיח שמדובר על התאמה מושלמת לנכס שלכם, חשוב לבצע בחינה מעמיקה של הנכס עצמו. המקום הדרוש לכלל המוצרים במערכת כוללת התייחסות לדוד, לקולט למעמד ולצנרת. כך שמדובר במידה לא מבוטלת של תכנון שצריך להשקיע עוד לפני שאתם מניחים את היסודות למערכת. מעבר לכך, צריך לבחון האם יש לבצע פינוי של פסולת בנייה או של חלקי המערכת הישנים. מה שהופך את התהליך לקצת יותר ארוך אבל בהחלט לבטוח יותר. 

בהנחה ואתם לא מבצעים את תהליך ההתקנה על מבנה חדש, צריך לבחון את סגנון הבנייה של המבנה. בעיקר בבנייה ישנה, גגות צפופים ומלאה מכשולים מהווים אתגר רציני בדרך להתקנה של דוד שמש. וצריך לקחת בחשבון את ההיתכנות לאתגרים לוגיסטיים בדרך לעצב את המערכת החדשה. התכנון הוא שלב חשוב שאתם לא רוצים לוותר עליו ולא רוצים להקל בו ראש בשום צורה שהיא.

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לתיקון דוד שמש? השאירו פרטים

קולטי השמש הם החלק החשוב באמת

דוד שמש הינה מערכת שמבוססת רובה ככולה על התקנה של קולטני שמש איכותיים. התפקיד של קולטני השמש הוא לנצל את שעות האור הרבות ביממה, על מנת לקלוט כמה שיותר אנרגיית אור. במדינה כל כך חמה כמו מדינת ישראל, לא צריך ליצור קולטנים עצומים בגודלם כדי לאפשר תהליך חימום מים מהיר ואפקטיבי. ובמרבית המקרים מערכת קומפקטית וקטנה יחסית, נותנת לכם את מירב האפשרויות לניצול האנרגיה הסולארית. תפוקת הקולטן מחושבת על-ידי יחידת מידה שנקראת קילו קלוריה. 

החישוב מתייחס לנפח דוד במכפיל של ארבע קלוריות ליממה. וכך ניתן לקבוע מה היא התפוקה הדרושה בקולטן אותו אתם מתקינים בבית המגורים. אין שום מקום לניחושים בעת בחירת הקולטן, שכן אין לכם צורך ברכישת קולטן עצום. קולטן גדול מידי יכול לפגוע בתפקוד הדוד ואפילו להביא למצב של פיצוץ בדוד ושריפה של המערכת החשמלית כולה. מהסיבה הזו, חשוב לקחת החלטה בעזרת הידע והניסיון של צוות מקצועי ומיומן. שיכול לעזור לכם לנהל את תהליך הבחירה של המערכת הדרושה ברמה הטכנית.

מחירון התקנת דוד שמש בחוקוק

  • התקנת דוד שמש (ללא קולטים) - 80 ליטר ₪1,250-2,000
  • התקנת דוד שמש (ללא קולטים) - 120 ליטר ₪1,350-2,050
  • התקנת דוד שמש (ללא קולטים) - 150 ליטר ₪1,500-2,200
  • התקנת מערכות מובנות (דוד שמש וקולטים) - דוד שמש 150 ליטר + קולט גדול ₪2,500-3,500
  • התקנת מערכות מובנות (דוד שמש וקולטים) - דוד שמש 120 ליטר + קולט בינוני ₪2,250-3,000
  • התקנת דוד חשמלי - 60-80 ליטר ₪1,250-1,500
  • תיקון דוד שמש ₪200-350
  • תיקון דוד חשמלי ₪200-350
  • תיקון תרמוסטט לדוד ₪200-350
  • התקנת מתג חכם לדוד (סוויצ'ר, Switcher, SMARTGRADE וכד') ₪250

הרכבת המערכת האידיאלית – בעזרת חברות שונות

בדיוק כמו בתחום האינטרנט, שם יש ספק ותשתית אותם אפשר לרכוש בנפרד, גם בעולם האינסטלציה יש לא מעט נותני שירותים. בבואכם לחפש אחרי מערכת דוד שמש, דעו כי יש כמה וכמה האופציות שעומדות על השולחן, להרכבת המערכת. ישנן חברות יצרן מבצעות את עבודת הייצור של הדוד והקולטנים. וחברות לייבל שמבצעות את ההתקנה אבל לא מייצרות את המוצרים. מה שאומר שיש לכם 3 דרכים לבצע רכישה כמו גם התקנת דוד שמש בחוקוק:

  • קניית דוד שמש בחוקוק על ידי חברה מורשת באופן ישיר, על-פי התנאים של אנשי החברה. לרוב את הרכישה הזו לא ניתן לבצע פנים אל פנים, מה שמקשה על בחינת המוצר לעומק.
  • רכישת דוד שמש בחוקוק ישירות מהמתקין. אשר עובד עם כמה וכמה חברות מפיצות, ויכול להציע לכם מגוון של אפשרויות מתאימות, בהתאם לסיטואציה במקום.
  • פנייה ישירה לחברות ונקודות מכירה. שם ניתן לבחון את המוצרים בעיניים ולקחת החלטות על בסיס הידע והניסיון שלכם.
התקנת דוד חשמל
התקנת דוד שמש מחיר

התקנת דוד שמש בחוקוק – מה הן עלויות ההתקנה?

במובנים רבים, השאלה הכלכלית היא השאלה שמעסיקה את מרבית הלקוחות המבקשים להתקין דוד שמש. הצורך לעמוד בתקציב העבודות הוא גדול יותר מכל צורך אחר. פשוט לפני שאתם לא יכולים למצוא מקורות מימון חדשים כדי להשלים את השיפוץ או הבנייה של הבית. ולכן, מומלץ להבין ממה מורכב המחיר הסופי של תיקון דוד שמש בחוקוק או התקנת דוד שמש בחוקוק. העבודה על הפרויקט מתומחרת לפי עלויות החלפים. אבל גם על פי עלויות הפינוי והפירוק של מערכות קודמות עם היו מערכות כאלו. עלויות הובלת הדוד, ההתקנה של הצנרת והיסודות, ההתקנה של הקולטנים. 

חשוב שתזכרו שיש השפעה של גודל הדוד על המחירים. כך שאם אתם צריכים לרכוש דוד גדול יותר, תצפו להוצאה שיכולה להגיע לכמה אלפי שקלים. כל הפרמטרים האלו הופכים להצעת מחיר אחת שמסופקת על ידי קבלן הביצוע של התהליך. בשלב הזה יש לכם מקום לשאת ולתת עם נותן השירותים, או לבחון כמה הצעות מחיר מקבילות, שכולן רלוונטיות לצרכים שלכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לתיקון דוד שמש? השאירו פרטים

אחריות ומוצרים נלווים

המערכת כבר עומדת ואתם מרגישים שאפשר לנשום לרווחה ולהתחיל להשתמש במים חמים לאורך כל שעות היממה. אבל, בשלב הזה צריך לזכור שתמיד יכולות להתרחש תקלות ואתם רוצים למנוע אותן. יש שתי דרכים שבהן ניתן למנוע או להתמודד עם תקלות במערכת הדוד. אחת היא על ידי רכישת מוצרים משלימים ששומרים על תקינות המערכת. בראש ובראשונה חשוב לרכוש מסנן אבנית. 

מטרת המוצר היא להגן על החלקים הפנימיים של הדוד מפני הצטברות אבנית. זו היא תופעה נפוצה מאודת, אשר המסנן יכול לעזור לכם להתמודד איתה לטווח הארוך. מעבר לכך, בכל רכישה של דוד שמש חדש, עליכם לעמוד על קבלת אחריות מתאימה של יצרן הדוד. ככל שתוקף האחריות ארוך יותר, כך יש לכם למי לפנות אם מתרחשת בעיה. לרוב, אחריות היצרן מכסה מגוון רחב של תרחישים אפשריים, מה שמאפשר לכם לרכוש מוצר מתוך ידיעה שיש מי שיכול לעזור.

הבחירה של איש המקצוע היא ההחלטה הכי חשובה שיש

דוד השמש הוא המוצר שמאפשר לכם לחיות בתנאי החיים המתקדמים והנוחים ביותר. בין אם בבית משפחתי ובין אם בבית דירות רב דיירים, תנאי המחייה בבתים שבהם יש דוד שמש הם הרבה יותר טובים. ובדיוק מהסיבה הזו יש לכם אינטרס ברור לבצע התקנת דוד שמש בחוקוק ויפה שעה אחת קודם על ידי מתקין מיומן. איש המקצוע שנבחר לעבודה קובע את שביעות הרצון שלכם ומאפשר השלמה של הפרוייקט במהירות האפשרית. והכל, תוך יצירת סטנדרט בלתי מתפשר של בטיחות ותקינות. אז אל תפחדו לעמוד על שלכם, ולדרוש לקבל את שירות ההתקנה הטוב ביותר שניתן לקבל. בסופו של יום זאת תהיה ההחלטה הכי טובה שתוכלו לקחת לנכס.

שאלות ותשובות

כמה עולה להתקין דוד שמש בחוקוק?

המחיר של התקנת דוד שמש בחוקוק תלוי במספר פרמטרים לדוגמא גודל התקנת דוד השמש, האם ההתקנה קולטת קולטים וכד' ולכן מומלץ להיכנס לאתר ולראות את מחירון התקנת דוד שמש.

אילו גדלים של דודי שמש אפשר להתקין בבית?

ישנם מספר גדלים של דודי שמש שתוכלו להתקין בבית בהתאם לאופי ההתקנה. ישנם דודי שמש בגדלים של 80 ליטר, 120 ליטר, 150 ליטר וצפונה. ככל שמיכל דוד השמש גדול יותר, כך מחירו יהיה גבוה יותר וכי יידרש לכם יותר זמן לחמם את כלל דוד השמש. אנו ממליצים להתייעץ עם מומחה בתחום לקבלת ייעוץ מקצועי ומותאם עבורכם. כנסו לאתר, השאירו פרטים ויועץ יצור עמכם קשר בהקדם.

האם כדאי לי להתקין דוד שמש בבית או שעדיף להתקין דוד חשמלי?

במדינה כמו שלנו בה רוב ימי השנה הינם חמים, מומלץ מאוד להתקין דוד שמש. דוד השמש חוסך בעלויות רבות של חשמל וניתן להנות ממים חמים כמעט בכל השנה ללא הוצאות כספיות. החיסרון היחיד הוא שלא תמיד דוד השמש מספיק עבור צריכת מים של משפחה ולכן יידרש לחמם את המים.

כמה זמן בערך לוקח להתקין דוד שמש?

זמן התקנת דוד שמש יכול לקחת מספר שעות, תלוי בגודל הדוד, פעולת ההתקנה וכד'. על מנת לקבל צפי זמן התקנה יותר מדויק, היכנסו לאתר, השאירו פרטים ויועץ מקצועי יצור איתכם קשר ויתן לכם את כל המידע הנדרש לכם לפני התקנת דוד שמש.

עוד כתבות דומות בנושא התקנת דוד שמש